Marketing może przybierać najróżniejsze formy. Można powiedzieć, że im ciekawszy pomysł na promocję marki, tym większa jej skuteczność. Z tego powodu niemałym zainteresowaniem cieszy się tzw. reklama outdoorowa, której kluczowe korzyści można wykorzystać na wiele sposobów.
Na samym wstępie warto zaznaczyć, co w ogóle oznacza to pojęcie. Tłumacząc wprost z angielskiego, jest to po prostu reklama zewnętrza, czyli stosowana poza obrębem budynków. Jej celem jest dotarcie do potencjalnych klientów wtedy, kiedy sami przebywają poza miejscem zamieszkania. Ze względu na swoją funkcję, umieszczana jest w miejscach bardzo ruchliwych, np. przy ulicach, na deptakach, elewacjach budynków czy pojazdach.
Jak łatwo się domyślić, reklamę outdoorową można wykonać na wiele sposobów. Do najpopularniejszych z nich należą oczywiście różnego rodzaju billboardy, które widujemy w szczególności przy ulicach. Znane są już od wielu lat i do dziś skutecznie przyciągają uwagę odbiorców.
Jako producent liter 3D we Wrocławiu zauważyliśmy, że ich popularność wśród firm stale rośnie. Ich ogromną zaletą jest fakt, że mogą być wykorzystane na wiele sposób, przez co świetnie wpisują się w założenia reklamy outdoorowej. Najczęściej umieszcza się je w formie loga przed wejściem do lokalu, przez co pełnią funkcję nie tylko marketingową, ale również informacyjną.
Inną metodą wykorzystania tego rodzaju reklamy jest tzw. car wrapping. Jak sama nazwa wskazuje, polega on na oklejeniu danego pojazdu materiałami reklamowymi. Nie podlega wątpliwości, że jest to bardzo skuteczny sposób na przyciągnięcie uwagi.
Warto wspomnieć także o nieco rzadziej używanych formach reklamy outdoorowej. Jest to więc na przykład:
Adres: | Dane kontaktowe ws. oferty dedykowanej: | Dane kontaktowe ws. projektów CNC: |
ELPi - E. Bałdych, P. Gradus Spółka Jawna ul Rybnicka 72 52-016 Wrocław, Polska E: biuro@elpi.wroclaw.pl |
Stanisław Bałdych T: +48 664 760 906 E: s.baldych@elpi.wroclaw.pl |
Jakub Bałdych T: +48 666 573 023 E: k.baldych@elpi.wroclaw.pl |