Na sukces sprzedaży składa się wiele czynników. Jakość oferowanego produktu, lokalizacja sklepu oraz estetyka jego wnętrza - wszystko musi ze sobą współgrać, aby przyciągnąć klientów. Nie bez znaczenia okazuje się także sposób prezentacji towarów. Jak dobrze zaprezentować produkty, aby mogły skutecznie przykuwać uwagę?
Niezależnie od branży, w której działasz, na pewno wiesz, że większość Twoich klientów to wzrokowcy. Co za tym idzie, jeśli chcesz przyciągnąć ich uwagę, musisz wykorzystać siłę tego zmysłu. Klient już po przekroczeniu progu lokalu powinien odczuwać, że znajduje się w miejscu, w którym panuje porządek i estetyka. Warto przede wszystkim zainwestować w dobrej jakości, trwałe i dobrze prezentujące się ekspozytory sklepowe. Powinny być one dopasowane do specyfiki sklepu - pamiętaj, że towary z różnych branż będą wymagać odrębnego podejścia do ich ekspozycji. Warto zwrócić się do profesjonalnego producenta ekspozytorów, który zaprojektuje i wykona dla Ciebie konstrukcje dostosowane do potrzeb oraz możliwości lokalu.
Odpowiednie ekspozytory to połowa sukcesu w walce o uwagę klientów. Równie ważny okazuje się jednak sam sposób prezentowania towarów. O czym warto pamiętać, eksponując produkty na sklepowej półce? Oto kilka prostych zasad:
Pamiętaj o miejscu w pobliżu lady, przeznaczonym dla produktów impulsowych. Są to drobne towary, które klient kupuje pod wpływem chwili.
Adres: | Dane kontaktowe ws. oferty dedykowanej: | Dane kontaktowe ws. projektów CNC: |
ELPi - E. Bałdych, P. Gradus Spółka Jawna ul Rybnicka 72 52-016 Wrocław, Polska E: biuro@elpi.wroclaw.pl |
Stanisław Bałdych T: +48 664 760 906 E: s.baldych@elpi.wroclaw.pl |
Jakub Bałdych T: +48 666 573 023 E: k.baldych@elpi.wroclaw.pl |